Į pradžią IGNALINOS
RAJONO
SAVIVALDYBĖ
Savivaldybės biudžetinė įstaiga
Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalina
Įstaigos kodas 2887 68350
Juridinių asmenų registras
PVM mokėtojo kodas LT887683515
Tel. (8 386) 52 096
Faks. (8 386) 53 148
El. paštas info@ignalina.lt
 Struktūra ir kontaktai  Teisinė informacija  Veiklos sritys  Korupcijos prevencija  Administracinė informacija  Paslaugos
Versija neįgaliesiems
- NAUJIENOS -
2019.06.17
Informacija apie išplėstinių Ignalinos rajono savivaldybės tarybos komitetų posėdžių laiką ir darbotvarkę




2019 M. BIRŽELIO 18 D. (antradienis) IŠPLĖSTINIS IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS KOMITETŲ POSĖDIS

Laikas

Klausimas

Atsakingas

9.00-9.30

Dėl pritarimo Ignalinos gimnazijos 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Valentina Čeponienė

9.30-10.00

Dėl pritarimo Ignalinos r. Vidiškių gimnazijos 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Jūratė Sveikauskienė

10.00-10.30

Dėl pritarimo Ignalinos r. Didžiasalio „Ryto“ gimnazijos 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Elena Sekonienė

10.30-11.00

Dėl pritarimo Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijos 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Danutė Jatulė

11.00-11.30

Dėl pritarimo Ignalinos r. Dūkšto mokyklos 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Julija Griškienė

11.30-12.00

Dėl pritarimo Ignalinos r. Naujojo Daugėliškio mokyklos-daugiafunkcio centro 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Rima Cibulskienė

12.00-12.30

Dėl pritarimo Ignalinos „Šaltinėlio“ mokyklos 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Alytė Zakarauskienė

12.30-13.00

Dėl pritarimo Ignalinos Miko Petrausko muzikos mokyklos 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Birutė Paukštienė

2019 M. BIRŽELIO 19 D. (trečiadienis)  IŠPLĖSTINIS IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS KOMITETŲ POSĖDIS

Laikas

Klausimas

Atsakingas

9.00-9.30

Dėl pritarimo Ignalinos kultūros ir sporto centro 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorius Darginas Mikėnas

9.30-10.00

Dėl pritarimo Ignalinos rajono švietimo pagalbos tarnybos 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Laikinai einanti direktoriaus pareigas Rima Kilkuvienė

10.00-10.30

Dėl pritarimo Ignalinos rajono savivaldybės viešosios bibliotekos 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Loreta Aleknienė

10.30-11.00

Dėl pritarimo Ignalinos krašto muziejaus 2018 metų veiklos ataskaitai ir  finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Renata Veličkienė

11.00-11.30

Dėl pritarimo viešosios įstaigos Ignalinos rajono ligoninės 2018 metų veiklos ataskaitai ir finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Drąsuolė Jatulienė

11.30-12.00

Dėl pritarimo Dūkšto globos namų 2018 metų veiklos ataskaitai ir finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Giedrė Karpickienė

12.00-12.30

Dėl pritarimo Didžiasalio vaikų globos ir socialinės paramos šeimai centro 2018 metų veiklos ataskaitai ir finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Audronė Petrovienė

12.30-13.00

Dėl pritarimo Ignalinos rajono socialinių paslaugų centro 2018 metų veiklos ataskaitai ir finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Direktorė Roma Ksenzovienė

13.00-13.30

Dėl pritarimo Ignalinos rajono priešgaisrinės tarnybos 2018  metų  veiklos ataskaitai ir finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo

Tarnybos viršininkas Mirekas Polita

 
Atgal   Spausdinti  
Spausdinti
El.paštas Į pradžią Svetainės žemelapis


Naujienų prenumerata


Savaitės klausimas
Pasiūlykite savo klausimą

  


 


 



 




 


 


  


 

 
 

 




 

 
 
© Ignalinos rajono savivaldybė. Visos teisės saugomos. Į viršų (Left Alt+z Enter) Sprendimas: Idamas, naudojama Smart Web sistema.